Thursday, April 16, 2009

SABUN PEMBERSIH MUKA SPA MIOR

Sabun pembersih muka Mior
Dalam keinginan kami mencipta produk kecantikan muka yang berkesan dan senang digunakan, kami telah merumus MIOR, sabun pembersih muka yang ditingkatkan mutunya dengan gabungan unik IndinindLuxe, hakmilik kompleks kami yang disaring dari alga, dengan tanah liat Heilmoor, sejenis bahan teraputik semulajadi yang terkenal di Eropah.
Sesuai untuk semua jenis kulit muka, MIOR dirumus untuk kegunaan harian untuk pembersihan, penyegaran dan pelembapan muka bagi rupa yang rapi.
Kami telah menguji beribu-ribu muka, dari berbilang bangsa, berbagai jenis kulit, dan bebeza warganegara dan dapati hasil yang menakjubkan!



MIOR
Nama MIOR adalah satu pengabungan yang indah antara Deep Moor dari Austria dengan Indinie Luxe, kandungan hakmilik didalam semua barangan WBG. Apabila digabungkan bersama, kedua-dua bahan ini saling bertindak dan melakukan keajaiban pada kulit kita!
Dalam pencarian wajah yang cantik, ramai di antara kita membelanjakan beribu ringgit pada penjagaan muka dan rawatan spa. Tetapi tahukan anda yang kebanyakan salon kecantikan mewah sebenarnya hanya mengunakan kandungan rahsia – MOOR?
Diperbuat dari Heilmoor dari Austria, lumpur istemewa ini dicipta lebih 3000 tahun lalu dan mengandungi pati dari lebih 700 herba dan tumbuhan. Sebagai bahan kawalan, seketul pati MOOR bersaiz seketul sabun boleh dijual hingga 300 dolar Amerika di negara Eropah , dimana manfaatnya diketahui umum. Sekaran anda boleh mendapatkan sabun berharga ini pada hanya suku dari harga tersebut dan nikmati rawatan spa unutk muka anda pada RM1.07 setiap sekali pengunaan.

Indinine Luxe merupakan rumusan unik yang disaring dari alga untuk menyerikan muka anda. Pengunaan teknologi nano dalam pembuatan Indinine Luxe memastikan peresapan yang lebih cepat dan menyeluruh kedalam kulit dan menjadikan kulit tegang, berseri dan tampak muda. Indinine Luxe juga membantu kulit menjadi sihat and membolehkan ia medapatkan kembali keupayaan kulit untuk meyegarkan sel-sel kulit dengan cepat.
Sesuai untuk meningkatkan kesihatan kulit anda, sabun muka ini bertindak pada kulit apabila anda membuihkannya dan menyapu pada seluruh muka. Heilmoor dan Indinine Luxe kemudian akan menembusi epidermis dan masuk ke dalam organ kulit dan melakukan penyahoksidaan yang menyeluruh. Sama seperti memberikan muka anda rawatan spa!
Oleh kerana ia berfungsi menyahtoksinkan dan mengembalikan kesimbangan kembali kulit anda, ( jadi semua orang boleh mempunyai kulit selicin bayi semula), ia sesuai untuk semua jenis kulit. Samada ia kulit berminyak, kering, sensitif, kulit cerah atau gelap, sabun muka ini berkesan untuk semua jenis muka dan mengembalikan keseimbangan, lalu menyerikan kulit anda.